کدام ورژن پایتون؟
سلام ، وقتتون به خیر،
یه سوالی داشتم در مورد اینکه از کدام ورژن پایتون استفاده کنم؟
برای مبحث هکینگ و تست امنیت کدام ورژن پایتون مناسب تره و ابزار های بیشتری رو میتونه ساپورت کنه؟
یه سوالی داشتم در مورد اینکه از کدام ورژن پایتون استفاده کنم؟
برای مبحث هکینگ و تست امنیت کدام ورژن پایتون مناسب تره و ابزار های بیشتری رو میتونه ساپورت کنه؟
