راه اندازی vpn سرور بر روی ویندوز سرور 2012 و nttac
با سلام.
یه ویندوز سرور 2012 دارم که هر چی rras رو روش کانفیگ میکنم ، ارور 718 میده. جالبه که وقتی از رو حالت ردیوس بر میدارم درسته. ولی وقتی ای پی nttac رو میدم. نمیتونه متصل بشه.
دوستان برای این نسخه از ویندوز تا حالا به ردیوس متصل کردید؟
یه ویندوز سرور 2012 دارم که هر چی rras رو روش کانفیگ میکنم ، ارور 718 میده. جالبه که وقتی از رو حالت ردیوس بر میدارم درسته. ولی وقتی ای پی nttac رو میدم. نمیتونه متصل بشه.
دوستان برای این نسخه از ویندوز تا حالا به ردیوس متصل کردید؟
