[درخواست] مشکل در وصل شدن به میکروتیک
با سلام
من یک روتر میکروتیک مدل 450c دارم بعد از ریست فکتوری کردن موقعی که دارم کانفیگش میکنم بعداز چند ثانیه بین 10 تا 30 ثانیه یکدفعه کل پورت های میکروتیک خاموش یا غیرفعال میشه دوباره باید پاورش رو قطع کنم و وصل کنم تا به اندازه 20 ثانیه پورت هاش فعال بعد دوباره قطع میشن میخواستم بدونم کسی به همچین مشکلی خورده،مشکل سخت افزاری هستش یا مشکل از خود نرم افزارشه....
من یک روتر میکروتیک مدل 450c دارم بعد از ریست فکتوری کردن موقعی که دارم کانفیگش میکنم بعداز چند ثانیه بین 10 تا 30 ثانیه یکدفعه کل پورت های میکروتیک خاموش یا غیرفعال میشه دوباره باید پاورش رو قطع کنم و وصل کنم تا به اندازه 20 ثانیه پورت هاش فعال بعد دوباره قطع میشن میخواستم بدونم کسی به همچین مشکلی خورده،مشکل سخت افزاری هستش یا مشکل از خود نرم افزارشه....
